310510

Gud vad roligt jag har haft med barnen idag, nya kvinnliga torres inträder! ;) Har kickat och spelat fotboll en stor del av dagen.. Har varit ute 6 timmar och shit vilket underbart väder. Jag bara älskar det! Direkt när jag kom hem stack jag till gymmet och körde 30 min kondition och sen pumpade jag lite muskler. Äntligen hemma nu och får andas ut, ska laga en god middag och sen hoppa in i duschen. Mitt hår är som svinto, har fortfarande inte tvättat det från balen. Jag vet jag är snusk. Men det har inte sett skitigt ut, det är bara det att det är så himla mycket produkter i och toviga lockar.
Hoppas på mys ikväll för imorgon är jag ledig. Ängen har planeringsdag så fick ett överraskande besked. Ingen är gladare än jag att jag inte missar när Sofie springer ut imorgon :D

Nej färdigsnackat på pladdermaja här. Puss. A



All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0