Åh vad jag gillar känslan..

Okej det är sista ordentliga dagen i skolan och ändå slutar jag 11.40.. Det är så ofattbart att skolan är över! Jag kan inte förstå att det är år 1991 som tar studenten. Jag minns såväl när jag var på studentskiva när jag var 6 år gammal, jag var så avundsjuk på att det kunde finnas så fina fester och att alla tjejer var så fina och glada. Jag hoppades att jag också en dag skulle stå där och vara så glad med en fin klänning och fina skor. Och om 21 dagar så kommer jag också stå där.. Det är min tur nu!! Det pirrar så i kroppen så jag håller på att bli galen.Men jag gillar känslan, åh vad jag gillar känslan. Alla kommer vara där, alla jag älskar! Det kommer inte kunna bli annat än perfekt.

Ikväll blir det nog lite mys hemma hos mamma och pappa, grilla hoppas jag på att vi ska göra! Hoppas även på superfint väder hela kvällen.. Jag vill sitta ute!!!
Nej dags att avsluta. Hoppas ni mår bra. Puss. A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0