babbel

Jag och Kim sitter i ett grupprum och pluggar, himla duktig av oss när vi egentligen har slutat! Jag har precis skrivit klart mitt slutarbete i Marknadsföring B, så är min lärare nöjd med det så har jag inget kvar att göra på Torsdagar och då kanske jag kan vara ledig .. jiii!! Ska åka hem om 30 minuter .. Då blir det att plugga till provet imorgon.
Har dubbel körlektion (2 timmar) på lansväg imorgon bitti, ska bli himlans kul! Det är ju så roligt att köra bil alltså..
Sen ser jag fram emot min vita helg .. Eller iallafall försöka ha en vit helg.. Måste komma på något bra att göra på fredag så jag inte hamnar bland allt festande.. Lördagen är planerad så där finns ingen risk. Nej nu sitter jag bara och babblar om helt ointressanta saker. adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0