Dead man walking

Jag har klarat av dagen trotts halsont och magont... Han göra klart en uppgift som jag låg efter i idag och sen har vi kollat på film hela eftermiddagen. Dead man walking hette den, så fruktansvärt hemsk film. Handlade om dödstraff och ja...jag var helt ställd efter filmen. jag ville bara gå och spy allvarligt talat.. fanns inga tårar att gråta utan min mage och mitt hjärta bara vände sig ut och in och det kändes som jag skulle kräkas. nej fy vilken film!!

Nu har jag nyss ätit en jättegod kycklingsallad med riktig grilladkyckling i och sen avokado och grejer. Ska klä på mig lite varmare kläder och gå ut och gå en lång promenad med ida nu. Hoppas det inte börjar regna. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0