Den mänskliga tusenfotingen

The Human Centipede, jag säger bara uuuuuurk! Det var den vidrigaste och äckligaste film jag har sett.. Vem kommer på en sådan handling? Manusförfattaren måste vara ett rent psyk! Hur hittar man en så bra och passande huvudroll till en film? Nej fysatan vad äcklig film.. Helt jävla sinnessjuk!

Jag säger bara att det är en man som har kommit på att göra en mänsklig tusenfoting. Han fångar människor och opererar dem på ett så vidrigt sätt. Mun mot anal, anal mot mun, mun mot anal osv. Person ett ska äta och föra avföringen vidare genom människorna och sista ska göra sig av med den. Han kapar leder i knäna så dem bara kan krypa.



Låter spännande va? ;)

Jag har iallafall sovit gott trots filmen.. Kanske inte så kul att gå upp tidigt men måste hinna med mina sista körlektioner innan uppköringen. Denna gång ska jag vara redo så jag slipper skjuta upp det. I eftermiddag blir det tvättstugan och sen blir det träning. Nu måste jag kila. Puss. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0