det är inge kul att läsa här längre för jag har ingen motivation att skriva

Vaknade upp i en mysig famn imorse! Sen har jag bara legat och kollat på jönssonligan och fått mat servarad .. Kan man få det bättre en tisdag som denna?! Nej tror inte det va.. Vi gick över till J och där har jag setat och kollat när killarna i extas klistrat fotbollsbilder och bytt kort. haha så söta!
Nu är vi hemma igen och ska käka lite och var tvungen att komma hem till min telefon som jag glömde hemma, händer liksom aldrig. Men idag när jag väntade viktiga samtal skulle jag såklart glömma den. Men vi ska tillbaka till J o M ikväll för att kolla fotboll. Eller jag och M får väl snacka tjejskvaller.

dags att betala räkningarna nu. Puss. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0