Dinousariernas tid

Godmorgon!!

Jag har just suttit och funderat på när jag ska bli sjuk för det har jag inte varit sen jag blev frisk från körtelfebern. Men pang nu är jag sjuk!! Men jag ska inte klaga för jag är nästan aldrig sjuk så :) Sen har ju inte jag värsta svininfluensan nu utan bara ont i hela kroppen och en ond och svullen hals .. Hoppas det håller sig här och att febern håller sig långt långt borta.

Igår var det Söndagsmys och det blev Jurrasic Park, åh filmerna är så himla underbara. Så bra gjorda och ja.. nej gud.. eller jo jag hade nog velat leva på dinousariernas tid. Förstå häftigt att stå under en långhals, vilken känsla och vilket underbart vackert djur. Kanske inte lika skoj att ligga i T-rex käft eller bli kload av en velociraptor ;) ..



Fick lite brått nu, men 11.00 då åker första tandställningen av! :D jag är så nervöööös! See ya, puss. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0