Frågan är om jag kan bada i mig själv just nu?!

Jösses vad varmt och svettigt det blev på passet!!!! Men gud så skönt det var att riktigt köra skiten ur sig själv.. Nu känner jag mig nöjd i hela kroppen. Har precis ätit middag, lax med sallad och fullkornspasta. Mumma! Nu blir det en dusch och sen plugg. Sen får jag se vad kvällen bjuder på.. Ska försöka kolla på hockeyn samtidigt som jag pluggar. Ingen smart kombination kanske, men måste ju pejla läget liksom.

Det är snart dags för första doppet tror jag, ulrika vad säger du om ett riktigt kämpigt spinngingpass och sen ett dopp i mälaren? :D låter inte det bra?! Det tycker jaaaaag....

Nej nu måste jag sätta fart annars går bara tiden.. Puss! .A


Älskade mamma och älskade bror!♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det låter som en strålande ide!! <3

2010-05-19 @ 07:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0