Heal the world

Godmorgon på er allihopa!!

Jag har sovit jättegott idag men skulle gärna behöva sova lite mer. Börjar inte förens 12.20 idag egentligen så hade räckt att ta 11.30 tåget in.. Men jag måste fixa en massa saker och sen vill jag äta lunch innan vi börjar så jag åker in med 09.30 tåget istället. Det börjar närma sig  studentbalen 2010 för min del.. Har sett massor av bilder från balen i torsdags, och guud så fina alla var. Detta ska bli ett minne för livet!

Idag har jag min sista samhällslektion tror jag.. Vi ska iallafall få besök av en advokat, som i detta fall är saras (från min klass) pappa.. Men tror inte jag hinner lyssna på allt då jag har körlektion 14.55 - 15.55

Ikväll måste jag göra klart min stora psykologiuppgift.. Men första ska jag träna afrodans en timma. Nej dags att packa lite saker till dagen. Hoppas alla mår bra!! Puss o Kram på er. A


Jag tänker för mycket nu igen märker jag, mitt glada humör försvinner över en sekund såfort en nagativ tanke kommer upp i huvudet. Jag måste skärpa mig. Jag vill vara glad jämt. Att vara ledsen eller nere skrämmer mig. Jag har haft nog med sånt i mitt liv. It's over now! Jag ska fan sträcka på mig lite till......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0