Hipp Hurra för idag är det ingen vanlig dag!


För det är min älsklingtjejes nittonårsdag!



Godmorgon allihopa! Himla skönt med sovmorgon måste jag säga. Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag och väntar på att emelie ska komma hem. Vi ska nämligen ha en emelie-alex mysdag! Vi ska först hämta lunch och fika på anna på torget och sen ska vi sätta oss i lotten och bara må bra! Tror vi ska köpa jordgubbar också :D ..

Idag 16.00 så spelar sverige mot danmark, och nu ska vi vinna! Hoppas bara jag hinner se den matchen.. Är det världens finaste väder så går jag inte in i denna värme för att ligga och kolla på hockey i 2 1/2 timma. Sådan nörd är jag inte ;)

Nej dags att sätta på sig kläder... jag vill inte ens ha kläder på mig :S Får ju panik i denna värme. Hade hellre velat vara typ 2-3 år nu.. Då hade jag kunnat springa naken över gräsmattorna utan problem. Men kanske inte så lämpligt nu!! Får väl bli shorts, kjol eller klänning. Yeesss!! Puss. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0