Jag älskar allt - dag!

Min dag kunde inte ha varit bättre!!!! Jag älskar Emelie, jag älskar värmen, jag älskar solen, jag älskar jordgubbarna vi åt och jag älskar allting. Färg har jag också fått, en shortsbränna kan aldrig vara snygg. herrgud! Är det något jag verkligen hatar så är det solränder, det finns inget fulare. Kunde inte alla bara få sola nakna?! bilder kommer..

Heja Heja Sverige, nu står vi i semifinal! Nu får vi se hur det går för Ryssland och Canada ikväll. Håller på att laddar för den matchen nu vettni!
Känns som det är söndag idag, man är seg och man vill hitta på något men man vet att det är skola imorgon "/.. Men sen när jag tänker steget längre och kommer på att jag slutar 11.40 imorgon och sen är det helg blir man ju helt överlycklig. Jag har en lugn och vit helg framför mig. Första gången på hur länge som helst som jag inte planerat ett piss, på ett sätt är det skönt och på ett annat så är det otroligt stressande. Hoppas på bowling eller något annat skoj. Funderar på om jag kanske ska erbjuda mig att jobba på lördag. vi får se!
Nu ska jag kila iväg. Puss på er!. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0