Jag är så glad!

Godmorgon på er!!
Det är ny vecka och denna vecka blir det inte att vakna sent, fika, sola, lata sig, träna när man vill osv. Jag börjar mitt vikariat idag och kommer nu jobba på Ängen i 14 dagar. Idag börjar jag 8.00 och slutar 16.30. Rätt skapligt faktiskt. Men det ska bli riktigt kul att få umgås med barnen igen eftersom man känner varenda en.

Ska försöka hinna träna ikväll annars blir det nog bara lugnt. Imorgon tar min älskade Sofie studenten så då blir det mottagning och festligheter. Hela veckan händer det roliga saker faktiskt, och på Söndag blir jag 19 år. Nej nu måste jag göra mig iordning. Puss o Kram. A







Jag vill inget hellre än att vara där just nu, uppleva allting en gång till...

Kommentarer
Postat av: Nadja

tänk om vi kunde göra om den kvällen i helgen också! fina ni var! kram!

2010-05-31 @ 08:58:45
URL: http://nadjasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0