Jag är sugen..

Nu har jag suttit och pluggat oerhört länge, usch vad det är tråkigt! Jag har ett stort Evolutionsprov imorgon som avslutar kursen naturkunskap b. Jag måste lyckas bra på det! Det är allt ifrån hur det första livet på jorden bildades med hjälp av olika gasföreningar (kemi), vilka olika utvecklings teorier det finns, vilka mekanismer som styr evolution, vad evolution är för något, Darwins teorier och slutsatser, vilka bevis det finns för evolution, vad mutation är, vad selektion är, vad artbildning är m.m.
Ni kan väl tycka lite synd om mig åtminstone? (a)

Nu sätter jag punkt iallafall, ska hoppa in i duschen och duscha ur min hjärna som är full med evolutions teorier hit och dit. Jag har en labbrapport som måste göras också, men frågan är om jag bara ska kolla igenom den idag och göra den nästa vecka för jag orkar verkligen inte mer nu. Jag måste ta lite i taget.

Såg sista avsnittet av andra avenyn förut, jag vet inte vad jag ska ta mig till?!? Det är liksom slut för alltid nu.. Jag har följt det enda från första avsnittet och jag har inte missat ett enda. Kommer fan sakna den serien.

Jag är så otroligt sugen på att gå ut på krogen, jag fattar inte vart allt sug kommer ifrån. Jag är sugen på öl, jag är sugen på god mat, jag är sugen på tequila rose shotts, jag är sugen på riktig värme, jag är sugen på att gå barfota och känna gräset mellan tårna, jag är sugen på att bada, jag är sugen på godis, jag är sugen på träna, jag är sugen på att köra bil, jag är sugen på att sätta sprätt på pengar, jag är sugen på att handla nya kläder, jag är sugen på att bara få sitta uppe sent en sommarkväll med mina vänner... ja det är mycket jag är sugen på!
JAG ÄR INTE SUGEN PÅ ATT PLUGGA
Nej nu måste jag hoppa in i vattnet som väntar på mig, puss. A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0