Jag skulle kunna tänka mig att bo i en hamburgare, mat jämt!

Morgonen var ett rent helvete, men tack vara min bästa Stina så mår jag mycket bättre nu! ♥ Hela dagen har gått grymt fort. Höjdpunkten var lunchen, ni skulle sätt hur jag käkade ;) haha.. Det var ju så gott!! Har inhandlat en bandlös bh till min studentklänning, en kajal, ett läppstift, en eyeliner, en ögonkräm och ett par örhängen till balen. Nu har jag bara väskan kvar sen är allt klart. Nej juste en ögonskugga till min studentklänning också. Allt ska vara perfekt förstår ni!

Körlektionen idag gick pissdåligt.. Jag är alldeles för stressad i huvudet just nu och jag kör som en kratta. Skönt nu när skolan slutar så man slipper tänka på två saker.. Eller kanske hundra?!

Nu sitter jag här och häller i mig vatten så jag ska slippa få vätskebrist och feta huvudvärken när jag ska träna om en timma. Afro here I come.
Jag undrar vad jag ska äta till middag, det ska jag minnsann gå och kika på nu. Puss.A


Känner mig helt galen idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0