KAFFE, HALSTABLETTER OCH ALVEDON!

Jag är helt död i hela kroppen, min hals har två eller tre golfbollar i sig (känns så iallafal!!).. och värst av allt är att jag MÅSTE gå till skolan.. Det går verkligen inte att stanna hemma, kommer missa massor. Det är bara att kämpa!!

KAFFE, HALSTABLETTER OCH ALVEDON!

Men det är ju alltid värst på morgonen så förmodligen blir det bättre framåt lunch!
När jag vaknade imorse och kom på att tandställningen var borta så blev jag lite gladare..

Blir ingen träning idag heller, eller jo en långpromenad med ida efter skolan. That's it!
Nu måste jag skynda mig, stressad känner jag mig. Pussss. A



You make me smile baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0