Klä ögonfransarna

Jahapp då har man försökt sig på en inbakadfläta på sig själv, haha gud så jag har skrattat. Jag kan ju inte! Nu ser det ut som ett enda rotmos i huvudet. Men har tryckt in några hårnålar så borde kunna jobba så iallafall. Ingen lär ju bry sig. Ingen kommer ens se att det skulle varit en fläta ;P...

Jobbar säkerligen till 19 eller 20 ikväll.. Hoppas gärna på lite tidigare eftersom semifinalen i hockey är ikväll.. Men vi får se. Hoppas solen skiner idag så vi får mycket att göra. Jag är så fruktansvärt jobbsugen. Det är jag i för sig alltid när jag ska jobba på slotts cafét..

Nej dags att slänga lite kläder på ögonfransarna! Puss. A


En helt vanlig dag på jobbat .. Haha nej kanske inte riktigt ..

Om vi har hittat jättegurkor ;) helt sjukt.. den var längre än mitt lår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0