Massor av shopping och en superbra lördag

Kvällen igår var jättemysig!! Efter att vi lagt barnen 20.30 så kollade jag och emelie på en jättebra thriller och käkade massor av onyttigt. Hur gott och mysigt som helst!
Jag blev väckt imorse 06.30 :
- Vakna alex, du ska rita hjortar som du lova igår!!! VAAAAKNA NU, GÅ UPP!!

haha ja det var bara att pallra sig upp medans emelie låg kvar och sov till 10.. Men det var full fart med Walkie-talkie, krig, film och målning av djur hela morgonen. Innan jag och emelie fick skjuts hem så åkte vi moppe, skiita kul! ;)

Nu är jag hemma och ska packa upp alla mina kläder, ja herregud vad shopping det blev igår.. Tur att man har världens bästa mamma♥ Jättemysig dag! Hittade både studentklänning till dagen och kvällen. jag är supernöjd! Ja packa upp kläder va det ja, sen är det plugg resten av dagen. Ska försöka hinna träna ikväll också. Sen... gissa en gång?!?! TACOS IKVÄLL!

Puss. A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0