Mina muskler har fått arbeta

Nu har jag burit upp utemöblerna upp till balkongen.. Nu ska bara mattorna köras i kemtvätten och blommorna ut så ska jag snart dra ihop en liten grillkväll med tjejerna tror jag :) Det kommer bli mysigt när det är klart.. Har jag ett skönt ställe att sitta på när det ä fint väder och läsa.

Nu håller jag på att plockar undan lite här i lägenheten, det ser ut som en mosad gryta..Men känner att när jag vaknar upp bakis imorgon så ska det mesta vara undanröjt så jag kan börja plugga direkt. Jag skulle vilja spy på allt plugg.. Mamma tyckte jag gott kunde vara hemma och plugga ikväll istället för att gå ut.. HA-HA ett skämt eller? Skulle aldrig hända ...

Jag börjar tagga till lite för mycket nu inför kvällen känner jag.. Får lugna mig ett tag.. Min dejt ikväll ligger och sover fortfarande.. Vilken partypingla va ;) Det är dags att fröken går upp nu tycker jag.. Men och andra sidan vill jag ha en pigg galning ikväll, känner att jag behöver det!

Har stoppat in mina vita skor för andra gången i tvättmaskinen.. Hoppas dem håller och inte är två trasor när den är klar :S men med min vanliga tur finns det väl inga skor kvar sen när jag öppnar maskinen :P haha ..
Nej gud nu måste jag fortsätta städa här så jag kommer någon vart. Kram på er sålänge! .A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0