Mitt leende är tillbaka



Okej det är himla svårt att ta kort på tänder, och speciellt när jag fortfarande har rälsen där nere.. Så jag ser helt sne ut i hela munnen eftersom jag försöker "gömma" den undre.Strunt samma den övre är borta och det går inte att förklara känslan. Den är skön men konstig. Skönt att mina tänder är fria, men jag tycker dem ser enorma ut eftersom jag är van att ha någonting på dem. Blev nästan rädd. Känslan av att dra tungan över tänderna är jätteskum, det är halt och lent. Min tungpiercing stöter liksom inte i längre när jag gör så. nej jag är hur glad som helst! Om lite mer en än månad åker den nedre bort också.

Körlektionen idag gick så jävla bra, jag blir så stolt över mig själv. Jag, köra bil?! Ja hell yeah det är jag som kör bilen och det går bara bättre och bättre. Och snart är det dags att visa att jag ska ha ett körkort. Dock vet jag inte om jag kommer klara det, jag ska se vad min utbildningskontroll säger. Är jag lite osäker skjuter jag bara upp det två veckor. Teoriboken är med överallt och jag sitter med nyllet i boken som om det vore bilder på nakna snygga killar :P hehe.. Nej men ärligt, teorin är värst!

Ett tips!
Stannar du för en människa vid ett övergångsställe och personen hälsar med handen, HÄLSA INTE TILLBAKA DÅ! Det kan tydligen "misstolkas", och gör man så på en uppkörning kuggar man. Den som har kommit på den regeln skulle jag vilja slå in tänderna på. Fan vad sjukt.

Nej om man kanske ska laga lite middag, börjar bli hungrig!
Det blir nog ingen träning på dem närmaste dagarna med tanke på att min hals är helt fucked up!

Mamma kommer till mig en stund ikväll ♥ älskade mami!

Nej adjö hörrni, puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0