Mycket funderingar och mycket planer

Äntligen är jag klar med hela historian..Har skrivit klart alla frågor nu och det blev sex hela datorsidor. Säger bara fy fan vad jobbigt.. Men det var det sista arbetet i historian så nu är den klar. Vilken lättnad!
Har suttit och kollat på stugor till Öland på midsommar, man kanske ska komma iväg i år?! :) Blev ju aldrig något förra året för mina pengar räckte inte riktigt till.. Men i år kanske man kan planera lite bättre. Skulle vara roligt iallafall om vi kom iväg ett gäng!

Har även kollat på resor, men det finns ju oändligt med resor så det är nog bäst om vi ringer till resia tror jag, för där fixar dem ju det bästa och billigaste som är anpassat efter våra krav och vår ålder. På ett sätt känner jag att jag vill spara alla pengar jag får under studenten så jag sen kan göra roliga saker under sommaren, men och andra sidan känner jag att jag skulle vilja komma iväg en vecka med alla mina vänner utomlands, direkt efter studenten. Jaja vi får se hur det blir det där.. Man kanske ska spara och åka i vinter istället när allt är som sämst? Nu kommer ju sommaren till Sverige och den är ju underbar så länge regnet inte kommer. Tror det blir en riktigt varm och bra sommar..

Nej nu slutar jag, så nu ska jag åka hem.. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0