Mysig, mysigare, mysigast!

Inatt har jag sovit jättebra, verkligen sovit i en djup sömn! Att mysa runt i sängen har blivit lite mer som en vardag för mig (a).. Nu sitter jag iallafall här och äter kycklingsallad till frukost. Jag har aldrig i mitt liv ätit mat såhär tidigt på morgonen, men eftersom jag hade kvar sen igår så tänka jag att det kanske kunde vara gott. Det var det också, men inte alls lika gott som på kvällarna ;)

Idag är det egentligen jätteonödigt att åka till skolan, men likabra så jag får lite gjort. Ska lämna in min studentklänning för uppläggning där nere och sen ha historia.. Därefter ska jag hem och sitta barnvakt. Ska fika och mysa innan jag ska hämta hugo vid golfbanan. Så det blir nog en väldigt bra dag.. Hoppas solen tittar fram bara :)

Jag har fortfarande ont i halsen, men det funkar! Och jag bli fortfarande skämde varje gång jag kolla mig i spegeln och inser att tandställningen inte ens är där.
nej nu är det slutskrivet här, måste packa klänning och göra mig i orning!
Hoppas ni får en jättebradag alla rara. Puss.a


Snart dags att fixa resa igen, Stina nu måste vi slutföra detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0