Mysig och lugn Söndag

Haft en urmysig dag! Vaknade sent, bara slappat hela dagen. Ätit god middag, sovit mellan halv sex och sju.. Så jag undrar vem som kommer hålla låda ikväll ;P .. Kul när man ska upp 05.00 imorgon!!
Just nu kollar jag på hockeyn, och det syns att det är final. Alla verkligen köttar.. Men vi ska inte kolla så länge till för vi ska kolla på en ny skräckfilm :) I USA går den på bio nu och flera i biosalongerna har spytt så vidrig var den. Men vet inte om jag ska tro på det. Jag måste avgöra detta!

Blev överlycklig när jag såg att det kommit en ny beckfilm. Levande begravd!

Imorgon har jag körlektion mellan 07.40 - 09.40.. Hatar tidiga mornar! Sen efter det har jag massa ärende på stan. Ska hämta min upp sydda balklänning också, på Lördag är det dags. Ska dyka in i skolan också för att lämna datorn för blåsning också. Vi får ju inte ha kvar rättigheterna till programmen nu när vi får datorerna. Resten av veckan är jag bara ledig om det inte dyker upp några vikariejobb. Nu ska jag mysa vidare här. Puss och godnatt! .A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0