Politik ekonomi i mitt hjärta

Med pluggandet gick det ju åt helveeeete!! Satt kanske i 1 1/2 timma och skrev typ 4 meningar.. Jag hatar jävla skit politik ekonomi. Jag är inte ett dugg insatt eller intresserad. Jag fattar ju inte ens hälften av begreppen?! Hur ska jag kunna göra tre mvg uppgifter där jag ska resonera kring olika saker om den politska ekonomin när jag inte har en aning om något? Jag ska aldrig sätta mina ögon på en ekonomitext efter gymnasiet.

Kom iallafall nyss hem, har varit ute på långpromenad med Ida, himla mysigt i denna kvällssol! Handlade påvägen hem också. Det blir ingen tacos ikväll, ändrade mig när jag kände lukten av grillad kyckling på ica. Så det blir klyckling med god sallad istället. Det blir tacos resten av veckan istället ;) hoho nej nu skoja jag!

Imorgon Imorgon Imorgon tar jag bort tandställningen :D 11.00!! Det ska bli så skönt och det kommer se helt annorlunda ut tror jag.. Vet bara hur mitt utseende förändrades när jag fick den. Undrar hur jag kommer se ut nu? Som shrek kanske? Nej skämt och sido, det kommer bli jättebra tror jag..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta och sen ge mig på pluggandet en stund till. Men ett bakishuvud är inte speciellt intelligent.Så vi får se hur detta slutar.. Kanske får ta tag i dethär i veckan istället.
Duschen var det ja! Pusselipusspuss! .A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0