Sovmorgon

Vilken underbar sovmorgon! Jag fick sova ända till 10.00 fast solen fullkomligt lös upp hela rummet. Snacka om trött tjej. Nu känner jag mig utvilad och grymt taggad för skolan, göra klart allting. Bli klar, TA STUDENTENTEN.

Har en lektion idag och sen ska jag till läkaren.. Eftersom vädret är grymt så blir det nog en löprunda ikväll eller en lång och mysig promenad.
Utan min familj och vänner hade jag varit svart nu, men jag är färgglad för eran skull. Jag älskar er av hela mitt hjärta <3 Ni ställer alltid upp och pushar mig när jag går ner mig och har det jobbigt med saker och ting. Massor av kärlek till er..

Nu måste jag göra mig iorning mig.. Vad i helsike ska man ha på sig? Det är svinvarmt, men inte shorts va? :S Neje det går inte.. hmmm ja får rota bland kläderna.. Puss. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0