Standing soldier

Igår var det massa mys efter att jag kommit hem från mamma och pappa ..sen somnade jag sent. Men jag är uppe idag och piggare än vad jag trodde jag skulle vara. Sitter just nu och borstar tänderna, ska åka om 35 minuter .. Ska bli kul att köra mot stockholm för första gången..Eskilstuna och södertälje är det längsta jag kört förut.

Hoppas verkligen jag hittar mina studentklänningar idag, en på dagen och en på kvällen måste jag hitta :) Och ska verkligen inte komma hem med något annat. Jag får inte, jag kan inte, jag har inte pengarna.. Det kommer bli svårt, det kommer svida ordentligt!!

Igår var det jätteroligt att vara hemma, kände att jag hade saknat dem och kvällen lyckades hållas lugn.. Inge bråk och inga ledsna ögon. Martin var på besök och det gjorde det ju extra kul.. Fick träffa christoffer som gjorde mig så lycklig. Min bror är det finaste jag vet! Det varmaste hjärtat rakt igenom. Fick skjuts hem vid 23.00 av martin då han skulle hem till Kungsör igen.

Påvägen hem från stockholm idag ska jag hämta upp emelie och sen ska vi handla massor av gott till ikväll och sen vidare till mina kusiner. Jag ska sitta barnvakt över natten. Ska bli himla myspys. Mina kusiner är dem roligaste ungarna och dem sötaste som finns♥



Hoppas ni mår bra och är lika lyckliga som jag är just nu! Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0