Studentbalen, helt fantastisk!

Vad är väl en bal på slottet utan Nadja, Cim, Emma, Fredrik, Gustav, Simon och Jesper och alla andra!!! Ni gjorde min kväll helt fantastisk. Alla var så vackra och jag gick nästan tårögd till en början. Jesper var så himla fin och den bästa kavaljeren man kunde ha...

Idag vill jag bara tillbaka trotts att fötterna värker efter ett evigt stapplande i 9 timmar på smala höga klackar. Men det var fan värt det alltså. För kommer aldrig glömma denna kväll. Balen är ett oförglömligt minne och alla borde verkligen ta chansen att gå på den om ni får det♥

Jag kan inte lägga in alla bilder på en gång så det kommer nog komma i delar tror jag. Sen väntar jag på hundratals bilder till också. Vi blev fotade av jespers föräldrars kompis och han är duktig fotograf. Inte hans jobb men hans instresse och ja dem bilderna kommer senare idag.

Att glida in vid slottet nercabbat var fan häftigt, det kändes som jag skulle gifta mig. Och när alla paren stod på rad eftervarandra längst väggen så fick jag fjärilar i magen. Ah gud det går att säga hur mycket som helst om denna natt, men det får hållas till ett minne av oss som fick uppleva den!!!

Nu ska jag försöka äta något så min huvudvärk går över :) Puss o Kram så länge!. A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0