Tiden går så fort

Började dagen med frukost ute i solen hos min älskade emelie! Hur mysigt som helst...Nu är jag hemma och ska äta lite mat innan jag ska iväg och hämta barnen på dagis. Jag saknar dem såå!! Vädret är perfekt för en torsdag. Ikväll blir det troligtvis spinning, och om inte det blir det step! Hoppas på att jag får med mig ulrika. Min lediga vecka har gått alldeles för fort, men den har varit kanon. Imorgon börjar dagen med ansiktsbehandling och sedan hem och duscha för att sen åka in till kungsör och fira min tjej som fyllt år. Lördag Lördag Lördag är det bal !!!!!!!

Mina vita dagar är över och jag är så himla partysugen. Vill bara vara med härliga människor, ha sköna varma sommarkvällar och sen en natt på dansgolvet. Åh det skulle sitta fint nu. Nästa helg då fyller jag år och då blir det att fira det med mina kära.

nej dags att mata huden med lotion. Puss. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0