Uppercut, Vänster jabb, Vänster krocken, Rak höger, Slipping .......

HejHopp!! Idag mår jag så himla mycket bättre, glad och positiv igen.. Min hudreaktion är nästan borta. Har inte nämnt den tidigare då det har varit jobbigt.. Men den är nästan borta nu och det är så skönt. Sen tror jag att jag behövde den där tiden för mig själv igår. Ibland måste jag få vara ensam för att kunna må bra igen.
Mycket till plugg blev det inte eftersom (självklart!!!) min dator pajada just när jag hade en viktig uppsatts. Så jag satt och kolla på hockeyn, och sverige spelar för bra alltså. Vårt fina sverige!
Att sen bara få krypa ner i min nybäddade säng gjorde kvällen perfekt. Har sovit åtta timmar inatt också, och det kommer jag inte ihåg när jag gjorde sist ..

Jag ska åka in en snabbis till eskilstuna nu på förmiddagen, men är hemma redan vid 13 igen. Hoppas på sol så jag får sola lite. Men framförallt ser jag fram emot boxningen ikväll. Sååååjaaaa!


Gud vad tiden går fort, känns som det var igår när jag gick in i kyrkan i armen på anders och skulle lämna högstadiet.... Nu tre år senare springer jag snart ut och lämnar gymnasiet. STUDENTEN VI ÄR NÄRA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0