Sommarbilder

Nu är jag nymatad och nytränad, känns riktigt bra!! Ska plugga lite körkortsteori nu och sen ska jag iväg och mysa ikväll.. Imorgon är jag ledig, det är inte sant. Hur lycklig får man bli på en skala?! Jag är iallafall jättelycklig! Hoppas på sol, vill ni mig och emelie något imorgon så hittar ni oss i lotten stekandes i solen ;) Har suttit och kollat på en massa gamla sommarbilder... Ååh jag får såna känslor och minnen.. Snart är ytterligare en förmodligen helt underbar sommar här! ♥


Här var man ju städad ;) sommar 08


sommar 08


maj 09


maj 09


sommar 09


sommar 09


frökena flumm


sommar 09


sommar 09


Fyller man år så gör man ;) sommar 09


sommar 09


hahaha sötan, sprit är inte bra..


sommar 09


Lack tjej sommar 09, innan vi skulle ut på Raw i eskilstuna


sommar 09, enköping


sommar 09, enköping


sommar 09, båtutflykt med stockholmsgrabbarna... MYYYYSIGT!


kräftskiva hemma hos mamma och pappa, sommar 09


Kryssning på min 18årsdag!!


Min 18årsdag


en svettig kväll på ub juni förra sommaren


Fest i eskilstuna förra sommaren


jag älskar dig bamsemycket!... och imorgon blir du 19 din jävel ;)


åh gud så äckligt med en cigarett i handen.. denna sommar ska jag försöka vara utan dem! eller jag kommer vara utan dem :)

Jag skulle kunna lägga in över 500 sommarbilder alltså.. Jag har så fruktansvärt mycket bilder på allt.. Men jag är så glad att jag varit framme med kameran för det är kul att spara när man blir äldre. Kanske visa sina egna barn. Kanske inte precis alla bilder ;) hehe..

Nej nu ska jag kila. Ha en bra kväll i denna värme. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0