Lalalalaa

Sååå äntligen, nu är historian avslutad den också. Bara psykologin på fredag och sen skriva klart ett arbete i religion. Sen är det ÖVER, KLART, SLUT....
När jag kom hem från skolan stack jag till jobbet för att äta lunch och fika, emelie gumman jobbade idag. Hon är så duktig hon!! Sen började jag må skitdåligt så jag stack hem. Nu har jag dunkat partymusik i evigheter. Alla fönster är öppna i lägenheten så ut hörs det säkerligen ;) haha ..

Nu ska jag laga mat, för får en viss liten filur på middag.. Sen ska jag ut och springa såfort det blir lite svalare. Blev ingen boxning för ulrika blev sjuk. Och man måste vara två som boxar tillsammans. Så det blir löpning istället. Nej nu måste jag börja med maten. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0