Vilken lättnad

Då var den absolut sista skoluppgiften inlämnad! Jag har inhandlat det sista till balen och även födelsedagspresent till min fina ballerina! Jag har allt under kontroll igen känner jag. Ska bli riktigt skönt med sovmorgon imorgon också för den delen.
Just nu har jag tvättstugan + grovtvätten. Så tre maskiner står och rullar, två med kläder och en med mina balkongmattor. Nu ska den också bli mysig! Ska bara ta det lugnt nu medans jag har tvätten, sen blir det en 5km runda. Har lite för mycket spring i benen känner jag. Solen skiner och det är bra. Mer än så har jag inte att säga just nu. Puss. A


jag skulle kunna döda för choklad just nu, dags att åka ner till stan innan något går snett här! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0