Är full av energi

Heeey!!

Gårdagen var mycket bra, fick ta stängningen också.. Var så otroligt trött där vid 3 tiden så jag satte mig vid en vägg och satt där i 1 1/2 timma..Vilket resulterade i att killarna hade väldigt kul under tiden. De stoppade in både kapsyler, kulor och kastanjer överallt innanför mina kläder. Såg ut som en michelingubbe.. De skrattade som galningar och hade så himla kul.. " hahaha åh hon har kastanjer i bh och överallt, hahaha titta hon har kastanjer i tröjan, hahah" Lättroade 4-5 åriga killar kan vara. Men tur att jag kan roa de sådär på eftermiddagen när en annan var trött.
Och min kväll var så otroligt skön, leedighet!

Bara två dagar kvar till helgen, otroligt peppande! Och idag ska jag sluta lite tidigare från jobbet för jag måste åka in till eskilstuna till tandläkaren för att kolla hur allt ser ut efter de tagit bort tanställningen. Ett besök som tar 10 minuter, väldigt värt. Och sen är det dags för träning ikväll igen.

Nej nu ska jag kila iväg till jobbet, ha det så bra sweeties! puss



Är ni inte vakna så är ni det efter att ha lyssnat på dessa:

Robin Cook – I Won't Let The Sun Go Down On Me - Radio Edit
Wham! – Wake Me Up Before You Go-Go
Cut 'N' Move – Give It Up


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahaha vadfan är det du lyssnar på alex? turkiiit värre!

2010-11-04 @ 13:59:55
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0