dags för fredagsaction!

Vilket julaftonsväder vi har! :D Hoppas verkligen det är såhär när väl julafton kommer...
Fredagar på jobbet är så himla mysiga, barnen är extra mysiga och vi gör extra mysiga saker. Jag tog 6 barn med mig ut och åkte pulka idag. Jag skulle aldrig börjat åka med en unge för sen ville alla att jag skulle sitta med i deras pulka. Jag var totalt genomsvettig där ett tag. Det är himla jobbigt att åka pulka, tror jag glömt bort det.. men ack så mysigt..

På rasten när jag kom in i personalrummet så stod det en fet tårta med vit marsipan och choklad.. Jag kunde självklart inte hålla tassarna borta. Och ååååh så god den var..

Nu är jag äntligen hemma efter att ha jobbat och köpt två olika magmediciner, så nu är jag utrustad ifall magen dummar sig. För den har nämligen gjort det idag igen. suck..
Har precis kastat i mig revbenspjäll och sallad och nu är det dags för duschen. Tjejerna kommer snart! :)
Ha en trevlig fredag alla rara, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0