Duktiga pappa!

Stor eloge till min pappa som räddade livet på sin kompis idag!! Mitt under en tennis träning så fick pappas kompis hjärtinfarkt och hjärtat slutade slå på en gång. Pappa slängde sig på honom och gjorde allt man kan tänka sig i första hjälpen och fick igång hjärtat men efter några minuter slutade det slå igen och då började han om och höll igång hjärtat tills ambulansen kom och killen han klarade sig! Jag är stolt över min pappa, inte alla som klarar av att vara så snabb i en så otroligt fruktansvärd situation och dessutom när det är ens vän♥

Nej nu ska jag bege mig ut i kylan för att möta alex.. Jag ska ha med mig pepparkakor och julmust hem sen får alex bestämma middagen. Men peppakakorna ska med hem!!! Mössa på....

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0