Faaaan vad rolig kväll!!

Det var nog den roligaste kvällen på länge igår.. Vi började hos Robban och jag kom med idén att vi skulle köra charader och min idé blev accepterad. Sjukt kul och galet vad vi skrattade.. Jag skulle försöka göra "vilt sex" och jag hade alex som medhjälpare. Kan vara tänka mig hur det såg ut.. försökte få med alla ställningar som bara gick och stackars alex som blev "påsatt" haha.. Rille skulle föreställa en säl och låg och rullade på golvet. Hahaha nej charader är nog de bästa jag vet..

Sen drog vi och bowlade, lika kul det. Sen vart det tokmunken och jävlar vad kul vi hade. Vi dansade till världens rock och nästan alla killar var uppe och skaka rumpa också. Det där gänget får min mage att vika sig av skratt. Jaaa det vart en väldigt lång natt igår. Och jag ångrar inte en sekund att jag gick ut igår igen!

Nu ska jag städa lite här i lägenheten för det finns inget värre än att komma hem till en stökig och ovårdad lägenhet, och så blir det väl lite fika senare! skulle ju sitta fint med den där varma chokladbullen från två goda!!

puss


Lyssna till ditt hjärta.. Det viskar tyst så lyssna väl!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0