hej hej magkatarr

Ja då var magkatarren här och dagen har varit riktigt tuff vissa tillfällen.. Alltså jag hatar dethär.. Min medicin har gått ut som jag hade hemma så måste åka upp imorgon och fixa ny om det inte blir bättre.. Har avbokat barnvaktsjobbet ikväll för känner att jag måste vila för att det inte ska bli värre. Så ska bara ligga i soffan och ta det lugnt ikväll. Ska laga lax och potatisklyftor om ett tag så magen slipper kämpa så mycket som den gör nu. Stackars min lilla mage! det här är inte kul.. det gör så ont..
Hoppas den blir bra till helgen bara!

adjöss nu sjunker jag ner under täcket i 5 timmar. Hoppas min lilla kille är på myshumör, jag behöver honom just nu.

puss!


Men snart är jag uppe och skuttar igen, och inte bara det..Snart är jag på stranden i egypten igen, längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0