Hela havets stormar

Fick sluta tidigare idag också eftersom vi hade så himla några barn! Men det var bra för då hinner jag göra mig iordning utan att stressa.
Vi har haft så himla mycket fredagsmys med barnen idag, och nu på eftermiddagen så körde vi Hela havet stormar.. Killarna tyckte det var urkul! Det fick mig att minnas för några helger sen när jag och grabbarna i strängnäs körde det. Snacka om att jag var rädd, alla var skittaggade och både stora och långa. En knuff och jag flög åt fanders. Så där var jag inte kaxig och åkte hellre ut än att slåss om en stol mot en kille som bara var ute efter att kötta. Men kul var det!!

Har tryckt i mig en halv chokladkaka med smak av dumle. Riktigt gott, men nu får det vara stopp så jag orkar maten ikväll.. Vi ska få fläskfilé inlindat i bacon, rotfrukter, klyftpotatis och massa såser..och till efterrätt blir det tiramisu. Min favorit!
Kvällen kommer verkligen bli kanonkul med alla dessa underbara, snygga, roliga, knäppa och goa tjejer.

Jag har tänkt lite idag för ovanlighetens skull. Man träffar människor vissa stunder i sitt liv som kommer in i livet vid fel tillfälle och som man helst skulle vilja återförenas med flera år senare. Människor man vill ge allt till men det funkar inte för stunden. man passar helt enkelt inte nu och möjligheten finns inte. Skulle vara grymt coolt om man sågs i framtiden och det bara blev som ett pussel. Livet är allt bra konstigt och gåtfullt men ändå är det så himla lärorikt.
Men nu ska jag sluta tänka för ikväll ska jag dricka vin :)
Men lagom, inget fyllehysteri här inte. Bara lite dans på bordet med kollegorna kanske ;) ha ha..

Ni får ha en bra fredagskväll allihopa!! puss


September – Mikrofonkåt

Nu sticker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0