I am someone who is looking for love. Real love. Ridiculous, inconvenient, consuming, can'tlivewithouteachother love

Jag säger alltid högt varje morgon, när jag slutat jobba måste jag ta disken! men får ju aldrig något svar mer än från mitt samvete som sitter långt inne..
Imorse:
- Åååh idag när jag slutet jobba så måste jag diska.... suck
- Nej men den kan jag ta sen (jätteglad*)

känslan var helt underbar! säger bara, mina vänner ♥ alltid lika jävla underbara!
helgen kommer bli helt awesome! .... om jag kan gå normalt de vill säga, träningsvärken har inte kommit än.. men känns som kroppen väger 100 kg och jag får mjölksyra vad jag än gör..

mot mitt underbara arbete. puss!


miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0