Il cattivo

Ser man på, ser man på..förkylningen börjar närma sig tror jag! ytterligare en anledning till att jag får dricka ännu mera te. och mysa med ännu mera täcken och filtar! dethär kan ju sluta bra ju.

det blir förmodligen strängnäs efter jobbet om det går som jag vill.. annars får det blir en annan dag. har tunghäfta idag känner jag, eller rättare sagt. Jag är sketigt morgontrött. nu ska jag dra på mig så mycket kläder så jag väger lite när jag ska gå ut. man vill ju inte riskera att blåsa bort och saknas på jobbet.

"Flicka försvann i blåsten" Ingen titel jag skulle vilja hamna under precis. ta hand om er och glöm inte att ta vara på era nära och kära. En människa finns aldrig föralltid och man äger heller inte en utan man lånar han/hon för stunden.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0