I'm ready to go right know

Det vart sent igår! Massa skratt, dans, larv, starkvinsglögg, vin, cider, öl, god mat, chokladbollar, kladdkaka med smak av pepparkaka. Med andra ord en jävla kaloribombskväll ;)
Är ovanligt pigg för att vara dagen efter, men magen bråkar och stökar tyvärr.. Men där får jag verkligen skylla mig själv!
Hela gänget här håller på att göra sig iordning för att åka på julmarknad medans jag fortfarande sitter här i mjukisar. Men som sagt tar det mig 5 min när jag väl börjar men det verkar inte de fatta eftersom de tjatar på mig att jag ska göra mig färdig.

Julmarknad i taxinge idag, uuuurmysigt kommer det bli! Jag är lite ledsen att det inte snöar dock.. Jag vill inte att det ska vara höstväder utan riktigt vinterväder. Men det blir nog mysigt ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0