Jag är kär i bilden utav dig, inte i dig

Hittils av dagen har jag nästan skrattat ihjäl mig.. Jobbdagen var helt okej, väldigt lugn.. Sen mötte jag upp alex och vi gick och skulle handla middag till ikväll. Då kom jag på thaimat från stallarholmen.. Men problem ett kom och det var att vi inte hade någon bil. Men marcus var gullig och lånade ut sin. När vi var påväg så insåg vi att bensin lampan lyste så vi fick vända och sen fick vi inte på lyset på bilen.. Märks det att jag har körkort eller? ;) haha.. Så vi ringde marcus och frågade och han tyckte nog vi var rätt dumma i huvudet.
Okej näste grej var att tanka, vi kör in betalar med kortet och så börjar pumpen låta.
Jag: men vafan alex vart är tanklocket?!
Alex: På sidan, hahaha
Jag: Men vafaan det finns inget här, det måste sitta på andra sidan.
Alex: hahahahaha

okej det var bara för mig att hoppa in i bilen och åka runt och vända. Och sen när vi väl skulle tanka så funkade det inte. Så vi fick göra om allt från början..
När vi väl kom iväg så hamnade det en stor hummer bakom oss. Och jag lovar han låg och tryckte mig i rumpan hela vägen till stallarholmen och hade ena jävla helljus på hela vägen. Höll på att bli tokig!! Som vi har skrattat.. Åh jag älskar dig tjejen, du är som min andra hälft.. vi är precis lika knäppa!♥

Nu har vi ätit och guuuud så gott det var, går inte ens att förklara. Nästa måltid är guacamole med nachochips.. Alla som säger att fredags mys på en fredag är tråkigt kan få vara med på mina och alex fredagar. Finns ju inge roligare!

Nu ska vi återgå till alla våra tokigheter. Hoppas ni får en bra kväll både i soffan och ute på dansgolvet.. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0