Jag siktar mot toppen!!!

Taxinge julmarknad var jättemysigt! Från början bestämde vi att vi skulle fika i slutet men ingen av oss var sugna efter att ha gått och smakat på allting. Drack glögg och åt brända mandlar, jaa det var himla gott i munnen! Duktig som jag är handlade jag inget mer än "kärlekste" som det så fint heter. och nej jag handla inte det bara för att det hette kärlekste utan det är kanongott och det visste jag redan sen förut. Går inte att få tag på det på så många ställen så man måste passa på, 40 kr fattigare.. haha!

Jag var så himla sugen på att köpa hem massa fisk, korv,bröd och ostar. Men när ska jag hinna äta det? Så det blidde inget sånt. Resten av kvällen vara det bara massa mys.. Ja söndagskvällar i mitt hjärta!

Idag har jag jobbat och tränat dubbelpass, skönt att vara i rutin igen. Magen verkar än så länge säga okej till detta! De ska komma några sotargubbar hit den 7/12 och kolla alla ventiler, luftsystem osv. Någon rutinkoll de gör på alla lägenheter. Så jag har precis mailat de om att jag har en galen kissemiss som gärna smiter ut när man öppnar dörren. Tänkte att det kanske var bäst att varna de så de slipper springa tre trappor ända ner till bottenvåningen. Jo han har ju lärt sig att det finns fler våningar så kommer han ut så är det kört. Då är det bara att kuta tre trappor.
Måste hitta barnvakt åt honom när jag åker utomlands, någon som vill låna odjuret en vecka i början av januari?

Nej nu har jag massa saker att fixa så måste kila min väg. Trevlig kväll! puss!




västenbottenostslax med pressad potatis och sparris, goooooott!

världens bästa bror!

världens bästa och snyggaste evelina!

skål!

Evelina: - Alexandra GILLA!!!

pelle, tjockis

hahah dessa två alltså

sötnos vad du passar i orangekeps och uppknäppta byxor!

Taxinge slott

Alexandras favoritställe!

det får vara bra nu för ett tag, orkar inte lägga in fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0