Kalashumör!

Jag är så glad så glad så glad att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv just nu!! Hade velat haft en bakfull pojkvän i min säng som jag kunde pyssla om, men den enda som ligger i sängen är lilla tyson och han är då inte bakfull utan tokgalen..
hade det helt underbart hemma hos mamma och pappa där vi har firat min 18 åriga bror med hela släkten. Massa tårta har jag ätit och myst massor med mina kusiner.

Kom på att det var första advent idag också, herrejösses! Julen närmar sig, kalasmysigt.. Så ska nog kila ner i förrådet och hämta julsakerna. Det ska vara tomtar överallt och framförallt ska adventsljusstakarna fram i fönstrena. Ska laga en god söndagsmiddag också hade jag tänkt mig. härliga bananer!

Hörs lite senare, puss!!











Livet är fan underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0