Lördag och det vankas alkohol igen...

Jag blev uppraggad på de två sjukaste sätten igår.. Vad tänker ni killar med egentligen?! Det ena sättet var väl iallafall bra, men situationen var så sjuk. Det andra var weard så jag blev nästan rädd. Men jag hade iallafall kul i slutet av kvällen med alla mina vänner. Men jag säger bara, strängnäs..suck! Jag är så less på det nu och Ub är absolut ingen hitt längre. Vissa människor i strängnäs får mig verkligen att må bra, men resten är skräp. Precis som alla andra städer runtomkring. Jag vill ha nytt och känna nytt.

Nu är jag hemma en snabbis för att sminka mig och sen ska jag åka och äta middag tillsammans med alex och marcus, det blir plankstek.. Herregudars vad gott! Sen blir det att öppna ölen på nytt och åka till det såkallade strängnäs igen. Men utgång, nejtack! Bowling och goa människor, jatack! Blir nog en bra kväll i slutändan iallafall. puss


gullegrsien dahl, en av de roligaste jag känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0