Lördag

Kvällen igår var kanon! Jättegod mat, härliga människor och massa skratt. Dock fick jag värsta magkatarrs anfallet så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Gjorde så fruktansvärt ont!!! Men som tur var hade katri min receptbelagda medicin och anette någon annan snabb verkande tablett för magen. Så efter att jag tryckt i mig tabletterna så var all smärta borta inom 20 minuter. Tur för annars hade jag varit tvungen att åka raka vägen hem.. Åter igen, mina arbetskollegor är helt underbara! Jag kommer gråta ihjäl mig när jag ska lämna de och barnen. Fy det kommer vara min mardröm..

Idag är jag faktiskt lite bakis, och huvudet är inte kompis med mig. men har petat i mig två alvedon så nu börjar det släppa. Ska nog försöka sova en stund och sen hoppa in i duschen innan evelina kommer. Vi ska skratta ikapp och dricka vin ikväll minnsan. Åh jag har saknat henne!

Hoppas det snöar massor imorgon!!!!
Nu ska jag vila, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0