luddiga tankar

Det har runnit över och jag är ledsen. pågrund av dig! Jag förstår inte att det är roligt att trampa på mig och vara elak? Hoppas verkligen du blir lycklig av det!! För du lyckas verkligen och det skadar mig!

jag har alltid varit sådan att jag tar alla människor i första hand och mig själv i andra då jag bryr mig så överdrivet mycket om folk. jävligt onödigt måste jag säga. Men det spelar ingen roll om det är någon jag känner bra eller bara litegrann, jag ger allt jag kan och finns till hjälp om det skulle behövas. Och visst kan man väl tycka att det är en bra egenskap att rå om människor, nära eller inte. Men det bär också nackdelen själv. Alla människor ger inte alltid tillbaka utan glider omkring på den där omtanken och människokärleken. jag tror varje gång det är mitt fel, men jag ska bannemej sluta med det. För gör jag goda gärningar så kommer det springa ikapp mig i framtiden om de inte gör det nu. jag tänker fortsätta precis som jag gjort förr, för det är så jag är. Men jag ska istället sluta lägga det dåliga på mina axlar. Om det är personen i fråga som är elak, varför ska jag må dåligt över det?!

Att börja inlägget såhär är väl kanske inte det roligaste. Jag kanske borde deletat?! Men jag bara kände att jag behövde skriva det och nu mår jag redan lite bättre. Det är redan Torsdag och idag är det löööön, himla skönt! Tiden går verkligen för fort nu. Veckorna är planerade och dagarna räknade. Det är bara massa skoj.

om 2 veckor, jag kan inte hålla mig av spänning!
ha en bra dag i snövädret. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0