Överdrivet torsdagsmys

Är uppe lite tidigare idag för ska hem till alex en stund innan jobbet..ja hinner man inte ses efter jobbet så ses man innan ;) knäppare människor får man kanske leta efter, eller?!
Magen funkar och jag hoppas den håller sig så hela dagen..Vi får se hur det blir med träningen ikväll, har iallafall bokat! Men min knäppskalle ska iallafall sova hos mig så vi ska ha överdrivet torsdagsmys!!!!!!!

Imorgon är det fredag, fredagen jag har sett fram emot länge! och på söndag, åååh då får jag min älskade julmarknad. Taxinge julmarknad är världens mysigaste, jag kan gå i timmar och bara vara för det doftar jul och kärlek. Då ska jag nog dricka första glöggen för i år, jag är lite efter känner jag.

Nej nu är det time mina sweeties (gullig svengelska va), ta hand om er!

puss!


supergulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0