Skitunge på dig själv

Vaknar av ett sms, "ring mig skitunge!" kl 06.25.. Så det var ju bara att pallra sig upp och ringa med min oerhört heta morgon röst.. Förstår inte att man kan låta som en kille när man vaknar. Det är ju hemskt! Inte för att manliga röster är hemska, men jag själv trivs inte i den rösten när jag annars har jätteljus..

Det är verkligen svinkallt ute, fasar för när jag ska cykla till jobbet.. Bara att klä på sig och tycka lite synd om sig själv kanske. Idag har alla ungarna fotografering, jag undrar hur detta ska sluta. Jag vet själv hur våran klass bara var i gymnasiet.. Ingen kunde stå stilla..

Magen mår lite bättre idag, jag hoppas jag klarar mig ifrån min hemska magkatarr som jag brukar få några gånger om året. Har ingen medicin hemma nu heller. Finns ju inget som gör så ont som magkatarr.. Vidrig känsla.
Nej nu måste jag börja klä på mig här innan jobbet. Ha en bra dag!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0