tatueringar och pissväder

VILKET SKITVÄDER!!! Det spöregnar verkligen och nu är jag helt dyngsur...Tur att jag ska raka vägen in i duschen efter att jag ätit upp min tacos ..
I helgen ska jag boka tid för mina tatueringar. Vet inte om jag pallar två efter varandra, jag är ju en liten mes. Men ska iallafall boka den första. Haha nu kom jag på en rolig sak, häromkvällen pratade jag med en person och vi pratade just tatueringar och jag sa att jag inte visste om jag skulle palla smärtan.. då utbrister han " du jag har piercat kuken, och det gör riktigt ont, så klarar jag det så tror jag nog du pallar det" too much information!  haha.. har ju tyvärr inte den delen av kön så jag kan inte precis jämföra..

nej nu ska jag telefondejta med madde och sen blir det duschen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0