Tjejkväll med bästa kollegorna!

Godmorgon, äntligen fredag! Alex ligger och sover i min säng så gott, för hon är tydligen ledig helt plötsligt. Hallå varför kan inte jag också få vara det?! Men icke, så nu sitter jag här och äter frukost själv och ska snart kila iväg. Slutar som vanligt vid halv5 och då ska jag snabbt hem och göra mig iorning för kvällen.

Det ska bli tjejkväll med bästa arbetskollegorna!! Vi ska äta jättegod mat och efterrätt och dricka vin och öl och fira anette som fyllt år. Det kommer bli en jättemysig kväll tror jag eftersom jag älskar att vara med dem. Anette, Ingela, Wian, Sara, Nettan, Malin, Katri och jag!!! Tyvärr kunde inte Petra och Maggan vara med sorligt nog..

Annars börjar jag må bättre i magen, kroppen är fortfarande helt utsliten men mycket piggare. Så på måndag är jag nog ordentligt pigg igen. Dags att kila, hoppas det är helt vitt ute!!
Ååh då skulle jag bli kanonlycklig!!



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0